در راستای جوانسازی پوست صورت راهکار‌های بسیاری وجود دارد. از درمان‌های خانگی گرفته تا درمان‌های پزشکی. اما مردم دنبال روش‌های بدون درد و راحت هستند. پیشرفت در زمینه جوانسازی و زیبا سازی پوست به حدی رشد کرده است که انواع مختلف روش‌های درمانی با ابزار‌های مختلف به وجود آمده است. آر اف فرکشنال یکی از موثر ترین روش‌های درمانی برای جوانسازی پوست صورت است.

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال چیست؟

در این متد درمانی از امواج آر اف فرکشنال بجای امواج مضر نوری استفاده شده است. حرارت این دستگاه تنها به عمق پوست اثر می‌گذارد و اپیدرم پوست هیچ آسیبی نمی بیند. تاثیر این روش ۳ برابر دیگر روش هاست که هیچ آسیب و خطری هم در پی ندارد. این امواج با تحریک و ترمیم کلاژن پوست سبب ترمیم و بازسازی می‌شوند.

این نکته را در نظر داشته باشید که خانوم‌های باردار و مبتلا به دیابت و فشار خون نباید از این روش درمانی استفاده کنند زیرا ممکن است آسیب جبران نا پذیری را برای آن‌ها داشته باشد.

کاربرد‌های آر اف فرکشنال چیست؟

  • استفاده در تمامی قسمت‌های بدن: در روش جوانسازی پوست به روش آر اف می‌توان از همه قسمت‌های بدن استفاده کرد. برای شفاف شدن پوست و بستن منافذ پوست این روش سریع ترین و موثر ترین راه است. چراکه با تولید کلاژن زیر پوست سبب جوانسازی پوست در همه قسمت‌های بدن می‌شود.
  • لیفت صورت و سفت‌تر شدن پوست: افرادی که بعد از یک دوره چاقی طولانی مدت وزن کم کرده‌اند یا زایمان داشته‌اند معمولا پوست آن‌ها شل می‌شود و فرم اصلی آن‌ها از بین می‌رود. برای سفت تر شدن پوست استفاده از این روش موثر تر است.
  • رفع اسکار: احتمال دارد بر اثر تصادف یا بریدگی پوست شما دچار زخم‌هایی شده باشد که چهره نا خوشایندی را برای پوستتان به وجود می‌آورد. برای از بین بردن آن‌ها دیگر نیازی به جراحی نیست. از طریق آر اف فرکشنال بدون درد به راحتی می‌توانید جای اسکار را از بین ببرید.
  • رفع ترک‌های پوستی: ترک‌هایی بر روی پوست به وجود می‌آید که ناشی از زایمان یا افزایش وزن به وجود می‌آید. وجود این نوع ترک‌ها مخصوصا در ناحیه شکم برای خانم‌ها ناخوشایند است از این رو از طریق آر اف فرکشنال به راحتی می‌توانید این ترک‌ها را از بین ببرید.

موارد بالا از جمله کاربرد‌های مرسوم آر اف فرکشنال هستند. اما این روش سبب افزایش قوام و تونیسیته پوست، پیلینگ بدون ایجاد آسیب پوستی، کاهش ترشح سبوم و درمان سبوره، درمان ضایعات عروقی پوست، درمان لک، پیگمنتا سیون و PIH، کاهش استریا و استرچ مارک نیز می‌شود.

به دلیل کاربردهای زیاد آر اف فرکشنال سبب محبوبیت بیشتر آن در بین دیگر روش‌های جوانسازی پوست شده است. با انجام آن نگران عوارض و آسیب‌های احتمالی آن نباشید، چرا که هیچ عوارض منفی ندارد.

برای مشاهده تعرفه‌های جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال، اینجا کلیک کنید.