سرفصل مقاله پنهان

آیا می‌توان آر اف فرکشنال را در فصل تابستان انجام داد؟

آر اف فرکشنال را می توان در همه فصول انجام داد فقط در فصل تابستان باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و تا بهبودی کامل از ضد آفتاب استفاده کنید.

خواندن قسمت اول : پاسخ به 45 سوال متداول در مورد آر اف فرکشنال (بخش اول)

آیا آر اف فرکشنال به کاهش منافذ باز پوست کمک می‌کند؟

منافذ باز پوست باعث از بین رفتن صافی و ظاهر یکدست پوست می شوند. با استفاده از آر اف و تولید کلاژن بیشتر در پوست می توان منافذ باز پوست را کاهش داد و طی چند جلسه به پوستی صاف و بی نقص دست یافت.

 

آیا آر اف فرکشنال برای درمان آکنه مناسب است؟

خیر آر اف کمکی به درمان آکنه نخواهد کرد اما می توان برای درمان جای جوش و لک های حاصل از آکنه از این تکنیک زیبایی استفاده کرد.

 

چه تفاوتی بین آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ وجود دارد؟

میکرونیدلینگ با خراش دادن سطح پوست توسط سوزن های بسیار زیر و ایجاد کانال‌های ریز در لایه اپیدرم عمل کرده و مشکلات پوست را برطرف می کند. آر اف فرکشنال با استفاده از حرارت و تحریک لایه درم و اپیدرم عمل کرده و یک تکنیک غیرتهاجمی محسوب می شود.

بخوانید:  مقایسه آر اف فرکشنال ویرچو و ویواسه

آیا آر اف فرکشنال می‌تواند جای زخم‌ها را کاهش دهد؟

آیا آر اف فرکشنال یک درمان عالی برای از بین بردن و کاهش جای زخم و بخیه است. این روش با تولید گرما در عمق پوست باعث تولید کلاژن شده و زخم ها را ترمیم می کند.

آر اف فرکشنال

آیا آر اف فرکشنال به رفع شلی پوست کمک می‌کند؟

بله آر اف فرکشنال با افزایش تولید کلاژن در پوست به عنوان یک پروتئین ساختاری می تواند به طور موثری شلی و افتادگی پوست را از بین ببرد.

 

آیا آر اف فرکشنال برای ناحیه‌ی گردن و دست‌ها نیز موثر است؟

از آر اف به عنوان یک تکنیک زیبایی می توان برای همه نقاط بدن از جمله گردن و دست ها جهت جوان سازی و از بین بردن چین و چروک و لک استفاده کرد.

بخوانید: رفع چین و چروک پوست با آر اف فرکشنال

آیا می‌توان آر اف فرکشنال را بر روی پوست حساس انجام داد؟

آر اف فرکشنال یک روش ایمن برای بهبود مشکلات پوستی است. با اینحال اگر پوست حساسی دارید ابتدا با پزشک مشورت نمایید تا پوست شما با این تکنیک زیبایی آسیبی نبیند.

 

آیا آر اف فرکشنال برای درمان خطوط ریز دور چشم مناسب است؟

آر اف فرکشنال برای درمان خطوط ریز دور چشم  و هرگونه علائم پیری در این قسمت از صورت قابل استفاده بوده و نتایج درمانی فوق العاده ای ارائه می دهد.

 

آیا آر اف فرکشنال به رفع سیاهی دور چشم کمک می‌کند؟

آر اف یک روش زیبایی ایمن و در عین حل موثر برای درمان مشکلات دور چشم از جمله پف و سیاهی است. آر اف طی چند جلسه می تواند پف، چروک و سیاهی دور چشم را برطرف نماید.

آر اف فرکشنال

آیا آر اف فرکشنال برای درمان ترک‌های پوستی مناسب است؟

آر اف فرکشنال یک روش فوق العاده مفید برای درمان ترک‌های پوستی است که به دلیل زایمان و چاقی و لاغری مداوم روی پوست ایجاد می شوند.

بخوانید:

آیا می‌توان آر اف فرکشنال را بر روی نواحی بدن مانند شکم و ران انجام داد؟

آر اف فرکشنال را می توان بر روی همه نواحی بدن مانند شکم و ران انجام داد. این تکنیک کم تهاجمی با کمترین عوارض مشکلات پوستی را برطرف خواهد کرد.

 

آیا آر اف فرکشنال به بهبود رنگ پوست کمک می‌کند؟

آر اف یک تکنیک غیرتهاجمی است که با استفاده از فرکانس رادیویی عمل کرده و به بهبود بافت و رنگ پوست کمک می کند. با این روش می توان در مدت زمان کوتاهی لک ها و تیرگی ها را برطرف کرد که در نهایت باعث بهبود رنگ پوست می شود.

 

آیا می‌توان پس از آر اف فرکشنال به فعالیت‌های روزمره بازگشت؟

پس از انجام آر اف فرکشنال کمی قرمزی و تورم روی پوست ایجاد خواهد شد که اختلالی در فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد کرد. فقط کافی است از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و در محیط هایی مانند استخر و سونا قرار نگیرید.

 

آر اف فرکشنال

آیا آر اف فرکشنال نیاز به استفاده از بی‌حسی دارد؟

بله نیم ساعت قبل از انجام آر اف برای کاهش درد و ناراحتی بر روی محلی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد از پمادهای بی حسی موضعی استفاده می شود.

بخوانید: برای جای جوش لیزر بهتر است یا آر اف؟ (مقایسه صادقانه)

چه مدت بعد از آر اف فرکشنال می‌توان نتایج را مشاهده کرد؟

نتایج آر اف فرکشنال معمولا پس از 1 تا 3 جلسه و حدودا پس از گذشت دو ماه قابل مشاهده خواهد بود. مدت زمان لازم برای مشاهده نتایج بستگی به مشکلات پوستی دارد. به عنوان مثال از بین رفتن لک ها و بهبود بافت پوست سریع تر از حذف چین و چروک ها مشاهده خواهد شد. بطورکلی هر چه مشکل پوست شما سطحی تر باشد نتایج طی مدت کوتاه تری قابل مشاهده خواهد بود.

 

آیا آر اف فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌های پیشانی را کاهش دهد؟

از تکنیک آر اف می توان برای کاهش و از بین بردن چین و چروک های پیشانی و سایر قسمت های صورت و بدن استفاده کرد. آر اف با تحریک کلاژن سازی به رفع چین و چروک ها کمک کرده و بافت پوست را سفت می کند.

 

آیا آر اف فرکشنال برای درمان ترک‌های بعد از بارداری مناسب است؟

یکی از بهترین درمان ها برای ترک‌های بعد از بارداری که تاثیر منفی روی پوست دارند آر اف فرکشنال است. این تکنیک با کمترین تهاجم و استفاده از فرکانس رادیویی پوست را مجبور به بازسازی کرده و طی چند جلسه ترک های پوستی را کاملا برطرف می کند.

بخوانید: روش های از بین بردن چین و چروک صورت

آیا آر اف فرکشنال می‌تواند پوست آسیب دیده از آفتاب را ترمیم کند؟

پرتوهای uv آفتاب باعث تجزیه کلاژن و الاستین شده و باعث ایجاد چین و چروک، لک های خورشیدی و افتادگی پوست می شوند. آر اف فرکشنال می‌تواند پوست آسیب دیده از آفتاب را طی چند جلسه درمان کرده و زیبایی را به پوست شما بر می گرداند.

 

آیا آر اف فرکشنال برای رفع رگ‌های واریسی پوست موثر است؟

رادیو فرکانسی یکی از تکنولوژی‌ های مدرن موجود برای از بین بردن رگ های واریسی است که از زیر پوست بیرون زده و باعث ظاهر نازیبای پوست شده اند. دمای بالایی حدود 120 درجه با استفاده از آر اف این رگ ها را تخریب و کاملا جمع می کند.

 

چه مدت بعد از آر اف فرکشنال می‌توان ورزش کرد؟

بعد از انجام آر اف بهتر است کمی فعالیت های خود را محدود کنید. شما می توانید بعد از دو روز دوباره فعالیت های بدنی خود را از سر بگیرید.

بخوانید: هزینه آر اف صورت در تهران با عکس قبل و بعد واقعی جدول قیمت 1403

آیا آر اف فرکشنال برای کاهش خطوط خنده مناسب است؟

آر اف فرکشنال یکی از روش های کم تهاجمی برای کاهش خطوط خنده است و می تواند پوست این ناحیه را جوانسازی کند.

 

آیا آر اف فرکشنال می‌تواند لکه‌های ناشی از افزایش سن را کاهش دهد؟

لکه‌های ناشی از افزایش سن از مشکلات شایع پوست هستند که همه افراد با افزایش سن آن را تجربه می کنند. با آر اف به راحتی می توان آنها را از بین برد.

 

منبع:

https://www.vbbgentek.com/en/fractional-radiofrequency

https://www.drmarthastewart.com/nano-fractional-radiofrequency-skin-resurfacing/