۱۰ چیزی که باید در مورد لیزر موهای زائد صورت بدانیم

استفاده مکرر از تیغ جهت اصلاح صورت در طول سال‌ها ممکن است برای خیلی ها خسته کننده باشد. برخی ممکن است بخواهند برای همیشه از شر این موها خلاص شوند. دو گزینه اصلی وجود دارد: لیزر و الکترولیز ، که گزینه اول بسیار محبوب تر است. اگر در نظر دارید لیزر موهای زائد یا الکترولیز را انجام دهید ، در اینجا ۱۰ چیز وجود دارد که باید قبل از آن بدانید.

1. شما تنها کسی نیستید که این مشکل را دارید

مردانی که از احساس سوزش ناشی از تراشیدن خسته شده‌اند به طور فزاینده ای به دنبال از بین بردن دائمی ریش و سبیل خود هستند. تحقیقات نشان می دهند که در شهر نیویورک تقریبا از هر 5 مشتری یک نفر مرد است و بسیاری از آنها برای درمان موهای زائد صورت، در درجه اول برای مقابله با موهای رشد یافته در ناحیه گردن، مراجعه می کنند.

۲. لیزر یا الکترولیز؟

لیزر موهای زائد، محبوب ترین و کاربردی ترین روش برای از بین بردن موهای زائد ناحیه صورت و گردن است و حدودا ۸۰ درصد موهای این ناحیه را از بین میبرد. اگر می خواهید به طور کامل از تیغ رهایی یابید، الکترولیز گزینه بهتری است اما این روش دردناک تر، گران تر و زمان بر است.

۳. لیزر موهای زائد برای فرم دادن به ریش گزینه بسیار مناسبی است

از آنجا که لیزر موهای زائد، برای موهای نازک بسیار موثرتر است، شما می توانید گردن خود، قسمت بالای گونه ها ، و نوارهای اطراف ریش یا سبیل خود را تمیز کنید و خطوط ریش و سبیلی بسیار زیبا داشته باشید.

۱۰ چیزی که باید در مورد لیزر موهای زائد صورت بدانیم

۴. چه کسانی بهترین نتیجه را می‌گیرند؟

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن نقاطی که بیشترین اختلاف رنگی را دارند، موهای شما را پیدا می کند. این بدان معنی است که افراد با موهای کاملا تیره، بهترین نتیجه را می گیرند. به همین دلیل برخی از متخصصان برای افرادی که موهای بلوند دارند، روش الکترولیز را پیشنهاد می‌کنند. با اینحال همانگونه که قبلا نیز گفته شد، الکترولیز مشکلات خاص خود را دارد و مشکل با تعداد جلسات بالاتر در کلینیک لیزر موهای زائد قابل حل است.

۵. هزینه بیشتر اما نتیجه بهتر

ممکن است که شما هزینه کمتری بابت تیغ اصلاح بپردازید اما بدانید که استفاده از لیزر موهای زائد کار را بسیار راحت می‌کند.